ALS Ice Bucket Challenge

Ik heb meegedaan met de ALS Ice Bucket Challenge omdat ik de meedogenloosheid van ALS uit mijn omgeving ken en de enige manier om ALS te stoppen is om een medicijn te vinden. En daar is heel veel geld voor nodig! Ik doneer aan team Bergnet voor de Amsterdam City Swim; succes Rachel, Judith, Ruth en Wessel! http://www.amsterdamcityswim.nl/nl/bergnet

Verder nomineer ik de drie rectores magnifici van de universiteiten van Leiden, Delft en Rotterdam. Dit zijn Carel Stolker van de Universiteit Leiden, Karel Luyben van de Technische Universiteit Delft en Huibert Pols van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Zij hebben 24 uur om de challenge te accepteren, succes!

En spreek ze gerust aan op deze challenge, mochten ze hem over het hoofd zien!

 

Leave a Reply

